Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Перед відправкою товар перевіряється на цілісність працівниками служби доставки. УВАГА! При отриманні посилки обов'язковою умовою є перевірка, розпакування товару у присутності працівника відділення "Нової пошти". При виявленні пошкоджень необхідно написати відмову від одержання у зв'язку з порушенням цілісності дзеркала.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.